onsdag 4. januar 2012

Nytt år, nye blogginnlegg!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg liker at det er et nytt år.
Det betyr ikke så veldig mye.
Men jeg er fornøyd med det som gikk.
Og så kan jeg tenke at det er et nytt kapittel.
I en flott bok.
Og det kapittelet som akkurat har begynt,
det har jeg tenkt skal bli et av de bedre i boka.

Som alle andre nuuuuubs.
Har jeg selvfølgelig nyttårsforsett.
Et hemmelig.
Og et offentlig.
Sistnevnte er at jeg skal blogge litt mer.
Fordi jeg liker det.
Dessuten kan jeg bruke denna:



Fyll den med en telefon.
Og den er bloggbar.


"Ikke prøv å bli vellykket,
prøv heller å bli verdifull."
Sa Einstein.


Og jeg skal selvfølgelig bli det.
Og jeg skal selvfølgelig skryte mer.

Here we go:
Stikker og baker noen grove scones.


5 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg og!
    Mitt nyttårsforsett er å huske og kjøpe julegave til deg og magnus neste jul

    SvarSlett
  2. ja til til skryting - verdifull er du!

    SvarSlett
  3. Artig med blogg da! flott var den også! hilsen bestevennen din:-)

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg til å følge med! Heia heia!

    SvarSlett