fredag 6. juli 2012

Når du bommer med sokka...

...var det jeg egentlig hadde tenkt å si. For jeg bomma med sokka. Se bare her.



Og så kan jeg supplere med at
man blir i godt humør av å se, snakke med,
le av og med, klemme på og lytte til
fine Prinsesser.
Og ekstra blid blir man
når MissMilljonær er hjemme om
sommeren og man kan drikke noen øl
og snakke om Åpning av butikker
og være ute til siste trikken går.
Og så blir man imponert og beundrende
fordi venninner er så sterke og flinke.

Det er lov å justere kikkerten når tåkesynet kommer.

Da kan fredagen på en måte
bare komme som den er.
For jeg er klar for den i dag.
Nå som fredagen har kommet.
Mener jeg.

Så da får sauebøndene slite
men en optimist på telefon som
mener at Livet just har
BUUUURJAT
og 
livlam med indekser
okser med feil far
og skeiv mor

GÅR SOM EN LEK!

Spisse knær, runde ballonger og hvite sko.
HÆLJA...HIR AI KÅMM!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar