mandag 6. februar 2012

Vart jag mig i världen vänder...

 ...står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig


Ja, jeg er bondepike-enig.
Det vil si litt begge deler.
Det.

For det er klart at man
blir sliten av
at alle andre er så
perfekte.

For det er klart man
tror det.
Man leser.

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig



Tilslutt tror man det man
leser.
At alle andre får til
absolutt alt.

Hvordan da?
De har vel lenger døgn.
Mer krefter.
Flere supertimer o
g flere superkrefter.
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Og en dag
kommer jeg sikkert til å
skrive
om hvordan det går til
slutt.
Längtar efter något som kan rädda mig

Til slutt
da man forstår at
man må redde seg
sjøl
når man står der med tomme hender.
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

OG DA ER DET
LOV Å SI
HAHAHAHAHAHAHA
JEG HAR
HATT EN SNABELFANTASTISK TUR MED BIKKJA I DJUPSNØEN
LAGD MIDDAG
JOBBET MED HUNDEOPPGAVEN
OG BAKT SCONES

Takk MariMari!

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar