torsdag 3. mai 2012

Woody Allen sa:

...Hvis det finnes noe som heter reinkarnasjon,
vil jeg gjerne bli gjenfødt som Pamela Andersons fingertupper...!

(jeg vet det står fingertupper,
men jeg tenker på pupper likevel.
Her representert ved et ikke veldig
pent Hereford-jur fra Møre og/eller Romsdalen.)




Ingenting varer evig. Bare et dårlig teaterstykke.

For øyeblikket er det "Panikk i kulissene" som øves inn for min del.
Teaterlaget gjør ting de kan, er litt kaotiske.
Jeg spiller rekvisitt- og fiksetingansvarlig Tina.

Tina lytter til Lloyd's frustrasjon.


All musikk er folkemusikk!
Jeg har aldri hørt en hest synge.
- Louis Armstrong

Forleeeden uke var jeg på konsert på Ragnhild Furebotten på Riksscenen.
(får meg til å ville danse under nordnorske fjell!!!)




I morgen tenkte jeg å se ann noe jeg aldri får nok av
+ noe nytt:

Og i den anledning vil jeg si:

JEG SAVNER DEG KARIANNE!


Det virkelige tegnet på intelligens er ikke viten,
men fantasi.
- Albert Einstein


Kanskje jeg ikke er så dum likevel................




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar